Nově nabízíme našim zákazníkům profesionální provedení kompletní výměny olejové náplně automatických převodovek. K tomuto úkonu používáme moderní specializované přístroje, které poskytnou Vaší automatické převodovce maximální péči.
Proč u nás nechat provést kompletní výměnu oleje automatické převodovky?
- Zabráníte snížení životnosti a zhoršení funkčnosti převodovky
- Předejdete závažným závadám a riziku ucpání citlivé mechatroniky
- Při použití plničky dosáhneme 100% výměny celého objemu olejové náplně
- Předejdete finančně náročným opravám
Nezanedbávejte výměnu oleje v automatické převodovce!
Dnešní moderní automatické převodovky jsou daleko složitější a jemnější zařízení, než spalovací motory vašich aut, ve kterých si necháte v určitých intervalech měnit olej zcela automaticky.
Stárnoucí olej ztrácí své přirozené vlastnosti, snižuje se jeho viskozita a hustota, ulpívají v něm drobné částice vzniklé otěrem pohyblivých částí v automatické převodovce a tím vzniká velká pravděpodobnost snížení životnosti a zhoršení funkčnosti automatické převodovky (rázy při řazení, nepravidelné řazení apod.). To může vést k vážné závadě například na hydrodynamickém měniči momentu, lamelové spojce, planetovém soukolí apod.
Proto je třeba věnovat výměně oleje v automatické převodovce dostatek pozornosti, a to v pravidelných intervalech.
- Doporučený interval u nového vozu je 100 000 km a poté každých 60 000 km
Upozornění! Klasická výměna oleje přináší riziko následného ucpání
Při klasické výměně dojde asi k 50% výměně olejové náplně. Většina servisů mění olej odpuštěním starého a dolitím nového. Tento postup je naprosto špatný, protože téměř polovina starého oleje zůstane v převodovce a nový olej se tímto znehodnotí. Dále je tu velké riziko rozpuštění usazenin novým olejem a následnému ucpání různých částí velmi citlivé mechatroniky.
Výhody použití plničky
Při použití plničky se díky odsátí použitého oleje, proplachu a naplněním nového oleje pod tlakem dosáhne téměř ke 100% výměně celého objemu olejové náplně převodovky. To znamená i chladiče, měniče momentu a veškerých olejových vedení.
Ukázka naší práce Dodge challenger 3,6 V6 Jednalo se o první výměnu oleje