Nově nabízíme našim zákazníkům profesionální provedení kompletní výměny olejové náplně automatických převodovek. K tomuto úkonu používáme moderní specializované přístroje, které poskytnou Vaší automatické převodovce maximální péči.

Proč u nás nechat provést kompletní výměnu oleje automatické převodovky?

  • Zabráníte snížení životnosti a zhoršení funkčnosti převodovky
  • Předejdete závažným závadám a riziku ucpání citlivé mechatroniky
  • Při použití plničky dosáhneme 100% výměny celého objemu olejové náplně
  • Předejdete finančně náročným opravám

Nezanedbávejte výměnu oleje v automatické převodovce!

Dnešní moderní automatické převodovky jsou daleko složitější a jemnější zařízení, než spalovací motory vašich aut, ve kterých si necháte v určitých intervalech měnit olej zcela automaticky.

Stárnoucí olej ztrácí své přirozené vlastnosti, snižuje se jeho viskozita a hustota, ulpívají v něm drobné částice vzniklé otěrem pohyblivých částí v automatické převodovce a tím vzniká velká pravděpodobnost snížení životnosti a zhoršení funkčnosti automatické převodovky (rázy při řazení, nepravidelné řazení apod.). To může vést k vážné závadě například na hydrodynamickém měniči momentu, lamelové spojce, planetovém soukolí apod.

Proto je třeba věnovat výměně oleje v automatické převodovce dostatek pozornosti, a to v pravidelných intervalech.

  • Doporučený interval u nového vozu je 100 000 km a poté každých 60 000 km

Upozornění! Klasická výměna oleje přináší riziko následného ucpání

Při klasické výměně dojde asi k 50% výměně olejové náplně. Většina servisů mění olej odpuštěním starého a dolitím nového. Tento postup je naprosto špatný, protože téměř polovina starého oleje zůstane v převodovce a nový olej se tímto znehodnotí. Dále je tu velké riziko rozpuštění usazenin novým olejem a následnému ucpání různých částí velmi citlivé mechatroniky.

Výhody použití plničky

Při použití plničky se díky odsátí použitého oleje, proplachu a naplněním nového oleje pod tlakem dosáhne téměř ke 100% výměně celého objemu olejové náplně převodovky. To znamená i chladiče, měniče momentu a veškerých olejových vedení.

Ukázka naší práce Dodge challenger 3,6 V6 Jednalo se o první výměnu oleje

Starý filtr
Starý olej ve vaně
Starý a nový olej
Montáž nového filtru